FAQ

Hoe bestel ik bij Dieuw’s Bakkerij

  • Wil je een taart of iets anders lekkers bestellen bij Dieuw’s Bakkerij? Stuur dan een mail naar lekker@dieuwsbakkerij.nl of stuur een DM via Facebook of Instagram met het volgende:
    – Naam & telefoonnummer
    – Afhaaldaum
    – Soort taart of sweets
    – Smaak & vulling
    – Thema/ontwerk
    – Eventuele foto’s ter inspiratie
  • Aangevraagd? Dieuw’s Bakkerij zal zo snel mogelijk reageren op je aanvraag.
    Let op!! Dit is een aanvraag, pas als Dieuw’s Bakkerij het heeft bevestigd is je plek gereserveerd.
  • Als de prijs berekend is wordt dit zo snel mogelijk met je worden overlegd. Als je akkord geeft staat de bestelling officieel vast. Let op!! Zonder akkoord op de prijs vanuit de klant staat de bestelling niet officieel vast!!
  • Je kunt natuurlijk ook bellen naar het nummer op de site (DI t/m VR tussen 9.00u en 16.00u)

Hoeveel brownies kan ik bestellen?

  • Je kunt één product bestellen, dit is ivm de verzending en het formaat van de pakketten. De brownies worden als brievenbuspakket verstuurd. Wil je toch liever meer bestellen? Stuur dan even een mail naar: lekker@dieuwsbakkerij.nl

Als ik vrijdag bestel, wanneer kan ik ze verwachten?

  • De brownies worden per week beschikbaar gesteld. De webshop zal elke zaterdag opnieuw aangevuld worden. Je kunt tot woensdag bestellingen plaatsen en de brownies zullen donderdag gebakken en verstuurd worden. Zo kun je lekker in het weekend genieten van de heerlijke brownies.

Disclaimer

 

  • Het komt zelden voor dat het pakketje doordeweeks niet binnen 24 uur bezorgd is. Mocht dit voorkomen, dan heeft Dieuw’s Bakkerij hier geen invloed op en valt dit buiten onze verantwoording. Wij kunnen hiervoor helaas ook geen vergoeding of andere compensatie aanbieden. Dieuw’s Bakkerij zorgt er in ieder geval voor dat de heerlijke brownies en cake op tijd op de post gedaan worden.

  • Door de pandemie duren bestellingen gemiddeld 1-4 dagen voor ze bezorgd worden.

  • Wij doen ons uiterste best om de pakketten zo goed en stevig mogelijk in te pakken. De brownies en cake zijn een fragiel product. Voor beschadiging kunnen wij helaas geen vergoeding of compensatie geven. Alles wordt in goede staat verstuurd.

  • Is je bestelling niet compleet? Stuur direct een mail naar lekker@dieuwsbakkerij.nl met daarin een foto van je pakket als bewijs en ordernummer. Na onze interne controle storten wij het bedrag van het missende product terug op uw rekening en sturen deze niet na.